Arbetsvecka igen!

Så var vi tillbaka i vardagen igen! Jag ligger bra mycket efter på jobbet efter att ha lagt allt fokus på tentan, så nu blir det till att jobba ikapp lite de närmaste dagarna.
 
Ikväll tog jag mig iallafall tid att träna. Skönt, men jäklar vad dålig kondition jag är i igen! Till och med i sämre kondition än när jag började träna för första gången i somras! Men det ska det väl bli lite ordning på så småningom. Det kändes skönt att ta i lite igen, men vi får väl se hur skönt det känns imorrn ;-)
 
Arbetsdagen idag var lugn, värre blir det imorrn och än värre lär det bli på onsdag när det är mentorsdag. Hua, vad jag avskyr de dagarna!
 
Tror inte att jag har sagt det förresten, men nu är allt klart inför flytten av skolan. Den sista december lämnar vi Bro och till våren startar undervisningen i Häggvik. Det känns så otroligt sorgligt att lämna en av de finaste arbetsplatser jag nånsin sett och istället flytta till betongen i Häggvik. Men det är bara att gilla läget och det finns säkert en del saker som blir bättre i och med flytten. Man får försöka hitta det positiva nu när flytten är ett faktum.
 
Nu ska jag ge upp för ikväll. Morgondagens alla lektioner är planerade och jag har en liten sovmorgon imorrn tillsammans med Richard och Vendela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0