Förlåt!

Det var ju inte så här det skulle bli... Och bättre lär det inte bli med en riktig mördarvecka framför mig.
 
Idag använde jag min planeringstid till att förbereda ett möte som aldrig riktigt blev för att vi inte fått all information till det, så nu ska ett nytt möte hållas på onsdag och då måste jag förbereda mig ännu mer till det. Till råga på allt är det massor med prov och redovisningar för eleverna den här veckan och imorrn ska jag hålla mitt första muntliga nationella prov. Det blir spännande, särskilt när vi inte ens har gått igenom det som provet handlar om än... Dessutom kommer Skolinspektionen på återbesök på torsdag och jag är kallad till samtal med dem. Kul! Eller inte alls!
 
Jaja, när den här veckan är över så blir det rätt lugnt ett tag. Tur är väl det så jag hinner börja med mina julförberedelser snart! :)
 
Ikväll var jag ner och tränade fast jag egentligen varken orkade eller hade tid. Men det var skönt att ha det gjort och nu kan jag känna mig rätt nöjd när jag kryper i säng! Jag är trött som få efter att ha gått upp tidigt imorse och skjutsat mina föräldrar till Arlanda. Somliga har det bra och kan åka till solen och värmen lite hursomhelst!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0