Full fräs

Jag går snart sönder av trötthet. Och det finns inget slut på eländet!
 
Idag hade jag egentligen lektionsfritt till halv elva, men hade ett möte inplanerat på morgonen så det var bara att masa sig till jobbet tidigt iallafall.
 
Igår kväll när jag precis höll på att slumra in insåg jag att det nog var den här veckan som det var julpyssel på förskolan. Och mycket riktigt, när jag kollade upp saken i mobilen så var det nu ikväll. Så dagens lugna kväll försvann också. När jag kom hem från jobbet kastade jag ihop en snabb middag, sen ut i rusket för att ta mig till förskolan och hemma igen efter åtta. Men pysslet var trevligt med dekorering av pepparkakshjärtan och coachning av pepparkakshusbygge.
 
Imorrn har jag klassråd med mina treor vid halv nio, hade jag inte haft det hade jag börjat tjugo över ett istället. Jag har egentligen ingenting emot att vara på jobbet, det är bara det att jag ine kan få någonting gjort där. Jag kan inte koncentrera mig tillräckligt så att jag kan rätta och jag har svårt att planera. Så jag sitter typ och gör ingenting. Då är det mycket mer meningsfullt att jobba hemifrån.
 
Men, men, nästa vecka blir lugnare.
 
Nu skulle jag egentligen behöva rätta några rapporter, men jag får nog kasta in handduken redan nu.
 
Kanske får jag sova ordentligt i natt så jag orkar masa mig upp imorrn igen.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0