Körigt

Man kan ju lätt säga att det är lite körigt på jobbet just nu. Imorrn har jag fem lektioner och två möten intrycka lite mellan lektionerna. Jag kommer förmodligen behöva ha möte och lektion samtidigt. Spännande!
 
Mötena kräver en massa förberedelser så jag hinner inte förbereda mina lektioner eller rätta elevernas arbeten... Det känns inge vidare alls!
 
Nu ikväll var iallafall Cissi förbi en stund med lite apotekaruppgifter som inkluderade lite matte. Tillsammans försökte vi klura ut nåt sätt att lösa uppgifterna och det var fasligt roligt! Jag tycker verkligen att det är löjligt roligt att försöka förstå hur något hänger ihop och sen när man väl kommit på det så känns det som en seger lik Obamas i senaste valet!
 
Jo, just det. Vendela är ju sjuk också och Richard kan absolut inte vabba imorrn. Det gör ju inte min dag enklare direkt. Men jag vabbar fram till lunch och sen får Emma passa Vendela resten av dagen.
 
Nu blir det sängen, som jag längtar efter den efter att Vendela sov i vår säng hela natten till idag. Det är jättemysigt med henne nära, men jag trivs med lite utrymme när jag sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0