Migränfan!

Vet inte riktigt hur många veckor jag varit migränfri nu, men det är nog två eller tre. Man är verkligen som en helt annan människa när man inte har konstant ont i huvudet!
 
Migränen började väl egentligen komma tillbaka redan i helgen, men har legat lite lågt till igår kväll efter pysselkvällen. Jag kunde såklart inte sova så bra som jag hade behövt, så när jag vaknade i morse så var värken kvar. Tog en imigran, men får nog konstatera att de inte hjälper lika bra som zomig. Vi lunch gav jag upp på jobbet och körde bara igång mina två eftermiddagslektioner och ställde in min sista lektion och begav mig sen hemåt, med ett stopp på apoteket för att tömma det sista på kontot så jag kunde häma ut en ny omgång zomig. Sen hem, medicinera och sova i en timme innan Vendela och Richard kom hem.
 
När jag vaknade igen vågade jag inte resa mig ur sängen, av rädsla att migränen kanske var kvar. Men det var den inte! Även om jag har rätt bra koll på hur jag ska kurera mig så funkar inte allt alltid som jag tänkt mig och jag fasar för att bli sängliggande med migrän. Det är så himla meningslöst att spendera sina dagar på det sättet!
 
Nu på kvällen, efter middagen, åkte jag upp till mina föräldrar och hjälpte Emma att göra ett fodringsschema till stallet. Det är nästa löjligt vad jag tycker det är roligt att pussla ihop scheman! Förmodligen en defekt av min mattehjärna ;-)
 
Jag tog inte med något arbete hem idag så jag vet inte riktigt vad jag ska ägna kvällen åt. Jag är superpigg efter min tupplur, så kanske ger jag mig på tvättstugan eller faktiskt tar tag i lite städning. Eller så slänger jag mig i soffan och pillar mig i naveln...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du gjorde det sistnämnda

2012-11-29 @ 04:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0