Mördardagen är över

Jahapp, så var den dagen förbi. TACK OCH LOV!
 
Jag vabbade på förmiddagen och åkte till jobbet vid lunch. Sen var eftermiddagen ett enda kaos med mötet, lektioner och papper i drivor. Och lika härligt lär det bli imorrn. Fler papper, fler möten och lika många lektioner!
 
Vendela var med sina mostrar på eftermiddagen och när jag kom vid fem-tiden bjöds vi in (eller jag kanske bjöd in mig själv lite) på sushi.
 
Väl hemma somnade Vendela som en stock efter nattning och snart gör jag nog detsamma. Natten till idag var helt okej och Vendela sov ända till halv nio. För mig var det inte lika lätt att sova, jag var ju övertygad om att hon skulle vakna vilken sekund som helst från halv sju...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du har att stå i. Här sitter jag och rullar tummar. Rullar jag inte tummar så syr jag små klänningar :)

Svar: Vi kanske kunde dela upp det lite? Du kan få ta mina möten, det gör mig inget ;)
skruttenli.blogg.se

2012-11-17 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0