Sista personalfesten

Igår kväll var det dags för sista personalfesten på Säbyholm. Det kom en massa gamla kollegor och alla festade loss som tokar, trots att flertalet var nyktra däribland jag själv som lovat köra min före detta kollega Hanna eftersom hon bjöd mig på middag häromveckan. Men i det här sällskapet spelar alkoholen ingen större roll, för allt är lika galet ändå. Jag dansade som aldrig förra, vilket kanske inte var så smart med den förkylning jag haft liggande i kroppen. Så idag mår jag som om jag var bakfull. Illamående, huvudvärk och förkyld med snorig näsa och lock i öronen. Jag orkar inte göra nånting, så Vendela och jag ligger mest och glor på film i soffan.
 
Ikväll ska jag egentligen hem till Tiffany och Fredrik för att spela spel, men jag får nog banga. Jag är så himla trött i kroppen och huvudvärken (dock inte migrän) vill inte ge sig.
 
Roligare än så blir nog inte dagen. Men ibland behöver man väl göra ingenting också..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0