Sov unge!

Jag kan ju inte påstå att jag sovit särskilt mycket de två senaste nätterna. Totalt har jag väl fått ihop vad jag behöver under en natt, så man kan ju säga att jag är lite lagom seg ikväll. Och inte blir det bättre av att Vendela fortfarande är uppe och härjar, trots att klockan är halv tolv! Jag vill ju bara soooova!
 
Tur att hon är söt iallafall och säger saker som "Nej, Tuborg! Det här är mitt rum, du får inte vara här!" när Tuborg kikar in för att se varför hon fortfarande är vaken. Har man inga syskon att tjafsa med så får man väl ge sig på katten istället.
 
Anledningen till att hon fortfarande är vaken är att hon somnade i soffan i tio minuter innan middagen. Den korta powenappen blev tydligen för mycket för henne.
 
Hursomhelst, arbetsdagen idag var rätt trevlig. Dessvärre glömde jag alla de rättade arbetena och alla planeringar hemma, så det blev till att improvisera lite, men det gick ju det med.
 
Till middag blev det tacos och sen rättade jag i några timmar innan jag åkte till Arlanda och hämtade mina föräldrar. Fasiken vad jag också vill åka utomlands!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0