Vardagslyx

Idag var Vendela i stallet med sina mostrar och sen åt hon middag hemma hos mormor. Då passade jag och Richard på att gå ut och fira mitt senaste tentaresultat. (Som jag nu insåg att jag inte ens skrivit nåt om på bloggen, men jag fick ett C!). Så vi åt en mycket god trerätters på kinakrogen här närmast. Det blev ingen långvarig middag för han skulle iväg och repa i kyrkan, men det är ändå trevligt att bara vara på tu man hand ibland.
 
Efter middagen gled jag in hos mormor precis lagom till efterrätten där. Så dubbla efterrätter för mig idag!
 
Förkylningen verkar inte ge sig, utan tvärtom, bli värre. Förbaskade näsa att rinna hela tiden!
 
Nu ska jag sova. Vendela somnade tack och lov utan problem ikväll och jag hoppas att jag gör detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0