Det rullar på

Det är märkligt just nu. Tiden går fruktansvärt fort när jag tänker på tid till pluggande, men förfärligt långsamt när jag tänker på hur sakta tiden har gått de senaste veckorna. Saker som hände för två veckor sen känns som att det var två månader sen de hände. 
 
Jag är iallafall igång med träningen igen, vilket känns väldigt skönt! Dessutom är mitt jobbschema betydligt lugnare för tillfället och jag har avbrutit en av de kurser jag pluggar. Resultatet av allt det här är att jag mår mycket bättre och bara har haft migrän en gång den här veckan!
 
Alla prover som tagits på mig visade inte på något fysiskt fel när det gäller migränen, så nu väntar en remiss till psykolog för att lära mig hantera stress. Det känns som precis rätt hjälp faktiskt! Ordentligt med zomig har jag fått utskrivet också, så jag behöver inte bråka med nån läkare om medicin längre. Lite surt dock att mitt frikort på apoteket har gått ut, så jag måste handla ihop till ett nytt. Svider skönt i plånboken när varje dos kostar en hundring..
 
Jag skulle verkligen vilja skriva nånting litet varje dag, det är så trevligt att ha sen när jag undrar när något särskilt hände. Har kikat i mina bloggar flera gånger för att minnas viktiga händelser och datum. Men jag kommer nog igång snart igen. Ska bara fixa den här tentan om två veckor först!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0