HEEEELG!

Det är fasligt vad jag är slutkörd för tillfället. Hjärnan funkar inte och jag är vansinnigt trött och sover massor. Men ingen migrän har jag och det är iallafall tacksamt!
 
Idag hade jag bara två lektioner på förmiddagen. Det var två väldigt bra lektioner och ibland säger elever så fina saker så man nästan blir tårögd. Det är dom få stunderna som gör att man orkar vidare.
 
Jag och Richard lunchade tillsammans på kinarestaurangen och sen fikade vi på eftermiddagen med varsin Napoleonbakelse. Efter det var jag så mätt att jag trodde att jag skulle spricka! Jag har inte ens ätit nån middag, men är inte det minsta hungrig. Snacka om långtidsverkande käk! Vendela verkar inte särskilt hungrig hon heller efter en eftermiddag hos farmor och farfar så hon fick några microvärmda köttbullar och verkade nöjd med det.
 
Förutom den timmen jag tittade på Dobidoo ikväll så har jag bara pluggat. Och det går så in i döden långsamt och fattar så ohyggligt lite! Tentan om två veckor känns inte lockande alls!
 
Nu blir det sängen, lite senare än jag egentligen tänkt mig, men Vendela somnade sent så kanske sover hon lite längre imorrn.
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0