Plugg, plugg, plugg

Ert inlägg från i söndags som inte har velat bli publicerat förrän nu:

Idag spenderades större delen av dagen på ridtävling tillsammans med Emma och Bella. Det var deras första tävling tillsammans och det gick jättebra! Bella verkade tycka att det var så kul att vara där att hon vägrade åka hem igen sen ;)

Resten av dagen ägnades åt det fantastiskt roliga matteboken. Nu är det inte långt kvar till tentan och det är fortfarande så mycket jag inte har en susning om hur det går ihop. Så nu blir det tio dagars konstant pluggande efter jobbet. Synd bara att jag dessutom har 75 rapporter att rätta också...

Igår var jag och Richard på 30-årsfest med "fördrink" hos Cissi och Andreas. Det var en väldigt rolig kväll med många skratt!

Till middag blev det hemgjord pizza. När jag och Vendela var på underbara barn-mässan förra helgen så fick vi ett provpaket på lite tjockare tortillas som hette typ pizzatortilla. Dem använde vi som botten idag och det blev supergott! Med såna blir det verkligen enkelt med egen pizza, bara lägga på plåten och sen lägga på fyllningen! Jag gjorde min vanliga favorit med tomatsås, mozzarella, vitlök, rödlök och skinka, toppad med tomat efteråt. Urgott!

Jag har en till till lunch imorrn så jag luktar lagom gott när jag ska hjälpa eleverna sen ;)

Nu ska jag försöka sova, men är inte ett dugg trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0