Still alive!

Tänkte bara tala om att jag lever.
 
Det är bara lite väl fullt i almanackan nu med alldeles för mycket jobb och pluggande. Till det en jädrans massa migrän som tvingat mig till akuten. Och inte blev det bättre av att de två doptårtor jag gjorde för några helger sedan förpestade alla dopgäster med magsjuka. Var det eländet kom ifrån har jag inte en aning om då det handlade om magsjuka och inte matförgiftning. Magsjuka existerar väl inte ens vid den här tiden på året? Eller det gör det ju tydligen eftersom mer än hälften av dopgästerna blev sjuka. Och det är konstaterat att det var tårtan och ingenting annat. Lite knäckande för mig och mitt bakande. Jag kan ju inte påstå att det känns roligt att nånsin göra en tårta igen...
 
Den här veckan är rätt lugn lektionsmässigt när en hel klass är ute på praktik (det ger fem färre lektioner i veckan!), men så är det höstmarknad på söndag, vilket gör att jag kommer att jobba sex dagar i streck. Det lär kännas när nästa helg kommer.
 
På återseende!

Kommentarer
Postat av: tant stina

skönt att höra. började bli orolig. Jag skulle behöva ett par mått på dotra din. 1. från axel till midja 2. från midja till ankelknölen

Svar: Försöker ordna det under morgondagen!
skruttenli.blogg.se

2012-10-11 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0