Hundvakt

Idag hade jag en rätt tuff dag med lektioner precis dagen. Ingen rast på förmiddagen, en kort lunchrast och sen fem minuter mellan varje lektion på eftermiddagen. Trots det dök inte migränen upp förrän runt sju på kvällen. Märkligt det här!
 
Efter arbetsdagen och väldigt roliga lektioner åkte jag direkt till gymmet. Jag körde intervaller med att varva två minuter lite snabbare och två minuter lite långsammare. Eftersom jag skulle vidare till kinarestaurangen för att äta middag med Hanna så behövde jag duscha innan jag lämnade gymmet. Och givetvis glömde jag handduk! Men jag hade en liten handhanduk med mig så det fick bli torkning med den. Man tager vad man haver!
 
Sen var det som sagt middag ute som gällde och vi satt kvar och pratade i tre timmar. Det är alltid lika trevligt!
 
När jag precis skulle åka hem kom jag på att jag lovat att vara hundvakt i natt så det var bara att ge sig upp till mina föräldrar och hämta hunden. Sen gick vi ut på kvällspromenad och då fick jag en sån där härlig känsla igen. Det var lite kyligt, alldeles stjärnklart och relativt tyst. Nog smög sig lite höstmysstämning på och kanske är det inte så tokigt att sommaren är över ändå.
 
Nu har jag kikat igenom ett reklamblad från panduro och strax jag och min migrän som inte vill ge sig krypa i säng.
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: tant stina

jo jag undrar....... din ständige följeslgare migränen.......... dök den upp innan middagen eller efter??

Svar: Första känningen kom när jag väntade på maten.
skruttenli.blogg.se

2012-09-20 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0