Ny vecka

Usch vad jag känner mig sänkt över det här med migränmedicinen. Jag blir ju klart stressad av att veta att jag bara har några få doser kvar. Trots att jag försökte mitt yttersta idag med att äta ordentliga mellanmål, inte stressa mellan lektionerna (och jag hade dessutom tre väldigt bra lektioner) och dricka ordentligt så kom första känningen vid halv fyra. Eftersom jag vill spara mina få doser så gjorde jag ingenting åt det i hopp om att det kanske skulle gå över av sig själv. Men icke! (Som om jag trodde att det kunde göra det?!). Vid fem blev det zomig och sen blev jag så väldigt skakis av hela proceduren. Fanken vad jobbigt det här är! Och jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra åt det...
 
Förutom migränstressen så har dagen var väldigt bra. Lektionerna var riktigt roliga och det är så himla roligt att ha ettorna i både svenska och matte!
 
Efter arbetsdagens slut handlade jag på Willys så veckans middagar är säkrade. Sen blev det pasta med nån korvfräs till middag och därefter däckade jag i soffan en stund innan jag masade mig i träningskläderna och begav mig till gymmet. Jag behövde träna, men inte ens det kunde få mig på bättre humör.
 
Nu ska jag väl snart ge mig på den där avskyvärda duschen och sen försöka hinna med nånting vettigt innan det är dags för sängen.
 
Usch och blä för den här dagen! Och värre lär det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0