Så ledsen men ändå så glad

Det här med min medicin gör mig verkligen så himla ledsen. Jag gråter så fort jag tänker på det. Och idag hade jag migrän igen och jag törs inte ta zomig så fort jag känner något, utan väntar en stund i tron om att det kanske går över. Men det gör det ju inte utan blir istället ännu värre vilket gör att jag mår så himla dåligt.
 
Nu har jag iallafall försökt förnya mitt recept på Mina vårdkontakter. Får se var det slutar. Får jag inte fler zomig så kommer jag antingen sjukskriva mig med migrän och sen åka in akut eller så byter jag helt enkelt vårdcentral och bönar och ber hos en annan läkare.
 
Trots att jag är så väldigt ledsen över hela den här situationen så känner jag mig ändå väldigt glad på nåt sätt. Kanske beror det på att jag halkade in på det här fruktansvärda reportaget: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do 
 
Efter att ha gråtit halvt ihjäl mig över den insåg jag hur fjuttiga mina problem är. Jag har ju en frisk och kry unge åtminstone!
 
Sen blev jag ännu gladare när jag pluggade ikväll och insåg att jag faktiskt fattade något. Tre tal löste jag på mindre än en timme, så snart är jag ikapp i min planering igen!
 
Nu måste jag sova så jag inte drar på mig ett till migränanfall! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0