Världens längsta dag

Ja, det har var nog den längsta dagen på väldigt länge. Den ville liksom aldrig sega sig vidare och ta slut. Jag har sovit till och från hela dagen och det är så jobbigt när man väl somnar, tror att man sovit jättelänge och sen vaknar och tittar på klockan och insett att det tre minuter. Värdelöst!
 
Jag mådde lite bättre på förmiddagen och febern sjönk väl nån grad. På dagen försökte jag plugga lite, men sen frös jag för mycket så då blev det sängen igen.
 
Dagens måltider har bestått av yoghurt och uppblötta flingor. Det är vad som lyckats glida ner i den svullna halsen.
 
Det tråkiga med att sova hela dagen är att natten lär bli lika lång som dagen för då är man ju inte trött länge.
 
Nä, usch och fy, nu vill jag bli frisk! Och jag hade gärna sluppit förlora en hel dagslön imorrn i karens. Men vad ska man göra...
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0