Söndag

Idag tyckte Vendela att det var passande att vakna strax efter sex. Varför inte, det var ju min morgon att gå upp med henne och då vaknar hon ju alltid för tidigt. Hela morgonen var ett enda gnällande och grinande, det är ju så passande när man är en dödstrött förälder!
 
Efter frukost promenerade vi hem till en dagismamma och gick igenom lite papper inför mitt styrelseuppdrag. Sen promenerade vi vidare till Hemköp och köpte glass tillsammans med Richard. Vendela var riktigt duktig på att gå och glassen smakade ljuvligt i vårsolen!
 
Efter lunch cyklade Richard och Vendela till farmor och farfar och jag ägnade hela långa eftermiddagen åt jobb. Så fick jag rätt mycket gjort också, vilket kändes väldigt skönt! Nu har jag rätt bra koll på läget inför de sista veckorna även om jag fortfarande har mycket kvar att rätta.
 
Roligare än så blev inte den här söndagen, men jag är rätt nöjd ändå. Vädret gör ju att man känner sig hur lycklig som helst, trots alla måsten som flåsar en i nacken.
 
Nu ska här hängas tvätt innan jag kryper i säng och laddar för en ny arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0