HEEEELG!

Fredagskväll och klockan är inte ens tio, men både jag och Richard är på väg i säng.
 
Vi hade riktigt fredagsmys med tända ljus, räkor, varma baguetter och aioli. När vi satt och åt sa Vendela "Vad mysigt vi har" och det gick inte att förneka!
 
Efter middagen badade hon inför sitt kalas imorrn och sen ville hon titta på "På spåret" med oss men somnade innan vinjetten ens var förbi. Tokunge!
 
Hennes eviga nattvaknande håller på att göra oss tokiga. Och nu börjar det gå så långt att jag vaknar själv på natten och väntar på att hon ska vakna. I morse kravlade hon sig visserligen inte upp förrän vid sex, men hon var inte redo att gå upp för dagen, utan somnade om i sin säng efter en stund. Men man själv kan ju inte somna om när man väl blivit väckt vid den tiden...
 
Jag hade en väldigt lätt arbetsdag idag med endast en lektion innan lunch. Sen åt jag lunch med Richard och därefter begav jag, Vendela, Cissi och Edwin oss till Willys för att handla inför kalaset Vendela och Edwin ska ha tillsammans imorrn.
 
Men nu ger jag upp för ikväll. Jag mår dåligt av tröttheten, har en begynnande migrän och mår lite halvt illa. Så illa att jag inte har kunnat äta nåt fredagsgodis. Då är det illa på riktigt ;-)
 
Men imorgon är en annan dag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0