Lång arbetsdag

Just nu ser jag dubbelt. Och lite suddigt. Men så är jag djävulskt trött också!
 
Först hade jag en arbetsdag på tio timmar, med en avslutning på ett 2 timmar långt möte. Jag var så trött när jag kom hem att jag inte ens kunde äta middag. Jag var inte hungrig, trots att jag borde vara det. Men för en lärare tar inte arbetsdagen slut i och med att man åker hem, utan nu har jag suttit i två timmar och jobbat lite till.
 
Den långa dagen idag gör å andra sidan att jag på min lektionsfria eftermiddag imorgon tänker ägna mig åt annat än jobb! Ska beta av en hel lista med ärenden som ligger och gnager och sen ska jag nog pyssla lite med flytten av mitt arbetsrum. Man behöver inte vara Einstein för att räkna ut att det kommer att ta ett tag att flytta alla mina prylar.
 
Så mycket roligare saker finns inte att berätta, så jag får väl ta tag i den där förbaskade tvätten i maskinen istället så det finns kläder inför morgondagen.
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0