Men tusan också!

Det kan nog vara läge att varna för gnällinlägg här...

Jag ligger just nu nedbäddad i hopp om att må mycket bättre mycket snart, för just nu känns mitt liv som en dålig komedi.

Jag har hosta som bara vill vända mina lungor ut och in. Men det är så svårt att hosta. Det bygger på huvudvärken och jag kan inte bara flyga upp i hostattackerna för min foglossning har de senaste dagarna blivit rena helvetet. Dessutom har jag halsbränna bortom denna världen och det som hjälper bäst mot den är mjölk, men mjölk och hosta är ju ingen höjdarkombination. Läget är helt enkelt skit! Och jag är tydligen inte tillräckligt trött för att somna ifrån skiten heller.

Jag var hos barnmorskan idag på eftermiddagen och hon tycker att jag ska söka havandeskapspenning eftersom jag har så ont av fogarna och åderbråcken. Men jag vill ju jobba! Ska nog ta mig ett snack med min chef och se vad vi kan göra åt saken. Jag vill verkligen hålla mina lektioner så länge som möjligt, men samtidigt måste jag ju kunna stå på benen och just nu känns de här sista tio veckorna som väldigt långa!

Nu verkar hostat lugnat sig en aning så jag passar på att stänga ner och försiktigt krypa ner under täcket så kanske jag kan sova mig frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0