Trött!

Gudarna ska veta att jag är trött just nu!
 
Först arbetsdag till klockan fem, sen var tanken att jag skulle äta middag hos mina föräldrar tillsammans med Vendela, men jag tog bara några mackor hemma istället då jag ändå inte var särskilt sugen på mat och dessutom kunde ägna mig åt att sätta lite elevomdömen i fred. Efter att ha hämtat Vendela och fått henne i säng var det bara att fortsätta med omdömena och nu är jag äntligen klar!
 
Det är klart att just när jag är sjuk så ska dessa förbaskade omdömen sättas och att Richard dessutom jobbar kväll så jag är själv med Vendela. Men det har gått hyfsat bra och nu tänker jag slänga mig i sängen och hoppas att jag är frisk imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0