Nöjd!

Just nu är jag rätt nöjd med mig själv! Det är bara fredag, deadline för internetdiskussionerna är på söndag och jag har redan besvarat tre av fyra frågor väldigt utförligt! Den sista tar jag på söndag då jag tänkte ägna hela dagen åt plugg.
 
Jag har känt mig rätt stressad över bebisen och verkligen fått ångest av att det är så liten tid kvar. Men idag har min snälla mor och yngsta syster hjälpt mig och Richard att flytta sakerna från mitt gamla arbetsrum ner i mitt nytt arbetsrum i källaren. De bar som tokar i drygt en halvtimme och jag stod mest och såg fånig ut. Jag har lite svårt för just den uppgiften, gillar inte att sitta still när andra får slita - särskilt inte när det gäller mina egna saker...
 
Men nu är i alla fall rummet tömt och spjälsängen inflyttad! I morgon ska jag bädda och ordna skötbordet tillsammans med Vendela och sen väntar vi på en garderob från min mamma innan rummet kan bli komplett. Det känns verkligen så himla skönt att hinna förbereda ordentligt! Fast nu känns det plötsligt som att det är väldigt långt kvar tills bebisen kommer. Och tänk om den går över tiden! Då kanske det är hela sex veckor kvar?! Det är ju en hel evighet och lite till!!! Men då lär jag ju känna att jag har hunnit få vänta åtminstone.
 
Idag hade jag egentligen tänkt rätta den sista delen av nationella provet, men när jag väl sammanställt de två första delarna och delgett eleverna resultatet på nätet så var dagen slut! Jag hann liksom inte med rättningen också. Det känns ju så där...
 
Nu ska jag slänga in en tvätt med bebislakan så jag och Vendela kan bädda spjälsängen i morgon <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0