Tjoho!

Fick nyss ett mail om att jag fått ett D (E är lägsta för godkänt och A är högst betyg) på en av de kurser jag läst under våren! Jag är väl inte helt nöjd med ett D, men med tanke på att kursen ligger på C-nivå och jag har läst en annan kurs samtidigt plus att jag jobbat heltid och varit gravid, så får jag nog känna mig rätt stolt ändå.
 
Det fina med att få resultat så där är att man blir så himla inspirerad att fortsätta! Det ger liksom nya krafter att ta tag i det här andra som måste ordnas.
 
På jobbet börjar jag få läget under kontroll, även om de nationella proven hänger över mig som ett tungt regnmoln. Men jag har tänkt ägna hela fredagen när jag är lektionsfri åt att rätta dem så jag får dem ur världen.
 
Den här veckan är för övrigt rätt fullspäckad. I måndags hade jag en intervju på förskolan med en ny familj, igår hade vi styrelsemöte i över fyra timmar, på lördag kommer det hit folk och tittar på Eurovision. Dessutom ska jag åka med Emma och tävla på eftermiddagen på lördag. Nånstans mellan allt det här ska jag ju då hinna läsa de sista 200 sidorna i min mattebok.. Det ordnar sig väl på nåt sätt, det brukar göra det!
 
Nu ska jag unna mig frukost i min ensamhet och sen sätta igång med dagens omgång sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0